Wednesday, September 9, 2009

Senjata Terbaru Utara


Salam Ramadhan semua.. Baru-baru ni saya menerima MMS dari seorang peminat serama di utara semenanjung, negeri kelahiran saya yang tercinta.. Perlis.. hehe di sini saya nak berkongsi sedikit gambar yang dihantar oleh Cikgu Putera. Mungkin ramai kawan2 di sekitar utara kenal dengan pemilik2 ayam ini. Ayam yang dalam gambar pertama milik Pak Din, memang saya berkenan sungguh dengan seramanya.. hehe yang lain semuanya milik Cikgu Putera. InsyaAllah bila pulang bercuti di hari raya nanti, saya akan berkunjung ke reban mereka di Felda Chuping Perlis. Rasa tak sabar nak beraya di kampung halaman di samping dapat beraya bersama penternak2 serama di sana.. hehe Gambar2 yang dihantar ni, tidak pulak disertakan namanya tapi mungkin pemiliknya dah letak nama. Yang pasti video yang disertakan ni, memang ayam kesayangan Cikgu Putera yang digelar Jet. Sampai sekarang saya masih ingat aksi-aksi Jet di atas meja.. MEMANG POWER! Tahniah Cikgu Putera.. kepada sesiapa yang berminat untuk merisik serama beliau, bolehlah menghubungi beliau di talian 0195677227.


1 comment: